Categorieën
Maglev

Wij staan op RailTech 2015

Stichting Freedom of Mobility is op 17-18-19 Maart 2015 aanwezig op RailTech 2015 (http://www.railtech.com) in de Jaarbeurs te Utrecht. RailTech is de grootste railbeurs van de Benelux.

U vindt ons met een gedeelde stand op Railforum Centraal, in hal 3, sectie D102. Een plattegrond is ook beschikbaar (waarschuwing: grote afbeelding).

Stand op RailTech

Wij promoten Maglev en tonen aan dat de technologie springlevend en (reeds lang) klaar voor gebruik is. We leggen uit waarom Maglev een belangrijke rol in onze visie speelt, hoe het gebruikt kan worden om het bestaande spooraanbod te versterken in plaats van ermee te concurreren en waarom het de aandacht verdient van elke spoorwegmaatschappij die echte meerwaarde aan haar passagiers wil bieden in landen zoals Nederland.

Model Transrapid TR09
Met het nieuwste model Transrapid TR09, vriendelijk aan ons ter beschikking gesteld door ThyssenKrupp Transrapid, tonen we aan dat Transrapid Maglev succesvol is blijven doorontwikkeld na het ongeluk in Lathen, in tegenstelling tot wat publiek gedacht wordt. Voel u vrij om ons te bezoeken op de beurs en vragen te stellen!